A feladat:
A garázs padlófelületén egy olyan burkolatot kell kialakítani ami megfelel a gépjármű tehernek és ezen túl könnyen tisztítható felületet ad, ami meggátolja a víz aljzatba jutáasát.
A megoldás termékei:
ASODUR-V360W kétkomponensű, vizes bázisú, színezett epoxi gyanta vékonybevonat.
1 Kitörések javítása
A durva kitörések lezárását végezzük ASOCRET-M30 javítóhabarccsal - egy lépésben 3 és 30 mm közötti rétegvastagságban.
2 Peremszigetelő szalag
A fal-paldó csatlakozásba helyezzünk RD-SK50 peremszigetelő szalagot. A rögzítés az aljzatra az öntapadó fólia segítségével történik. A rögzítés után az RD-SK50 szalagot a falra nyomva elkerülhetők a feszültségek és a hanghidak.
3 Felületkiegyenlítés
Az önterülő SOLOPLAN®-30-PLUS padlókiegyenlítőt az előírt vízmennyiséggel be kell keverni, és egy munkalépésben max. 30 mm vastagságban fel kell hordani az előalapozott fogadófelületre. Az alapozó kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe az aktuális műszaki adatlapot!
4 Holkerképzés - alapozás
Az RD-SK50 szalag síkból kiálló részeit vágjuk le. A holker kialakítása előtt a felületen alapozzunk ASODUR®-GBM-mel.
5 Holkerképzés - hajlat kialakítása
A holkert ASODUR®-EMB habarcsból, a “friss a frissbe” technológiát követve, legalább 4–6 cm oldalhosszúság betartása mellett készítsük el a friss ASODUR®-GBM alapozóba bedolgozva.
6 Bevonat felhordása
A végső bevonat felhordása előtt készítsük elő az aljzatot érdesítő csiszolással, majd alapos pormentesítéssel. Hordjuk fel az ASODUR®-V360W bevonatot két rétegben rövidszőrű henger használatával.